Marketing nədir?
Marketinq dedikdə şirkətin yüksək keyfiyyətli mesajlaşma vasitəsilə auditoriyanı şirkətin məhsul və ya xidmətlərinə cəlb etmək üçün gördüyü hər hansı hərəkətlər nəzərdə tutulur. Marketinq, məhsulun dəyərini nümayiş etdirmək, brend sədaqətini gücləndirmək və nəticədə satışları artırmaq kimi uzunmüddətli məqsədi ilə məzmun vasitəsilə perspektivlər və istehlakçılar üçün müstəqil dəyər təqdim etməyi hədəfləyir.
Marketinqin məqsədi istehlakçılarınızı hər zaman araşdırmaq və təhlil etmək, fokus qrupları yaratmaq, sorğular göndərmək, onlayn alış-veriş vərdişlərini öyrənmək və əsas bir sual verməkdir: “Müştərimiz biznesimizlə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir? “
Burada marketinqin məqsədlərini, marketinq növlərini, marketinqin 4 P-sini və marketinq və reklam arasındakı fərqi araşdıraq.
İstər təriflərinizi yeniləmək istəyən təcrübəli marketoloq, istərsə də ilk növbədə marketinqin nə olduğunu anlamaq istəyən yeni başlayanlar olsun, bu yazı sizin üçün maraqlı olacaqdır.
Müasir marketinq 1950-ci illərdə insanlar bir məhsulu təsdiqləmək üçün çap mediasından daha çox istifadə etməyə başlayanda başladı. Televiziya və tezliklə internet ev təsərrüfatlarına daxil olduqca, marketoloqlar bir çox platformada bütün kampaniyalar keçirə bildilər. Və son 70 ildə marketoloqlar biznesin məhsulu istehlakçılara necə satdığını dəqiq tənzimləmək üçün getdikcə daha vacib oldular.
Əslində marketinqin əsas məqsədi mesajlaşma vasitəsilə istehlakçıları brendinizə cəlb etməkdir. İdeal olaraq, bu mesajlaşma hədəf auditoriyanız üçün faydalı və maarifləndirici olacaq ki, siz istehlakçıları potensial müştərilərə çevirə biləsiniz.
Bu gün bir marketinq kampaniyası həyata keçirə biləcəyiniz onlarla yer var.
Marketinq növləri
Marketinq kampaniyalarınızın harada olması tamamilə müştərilərinizin vaxtlarını harada keçirməsindən asılıdır. Hansı marketinq növlərinin — və hər növdə hansı alətlərdən istifadənin- brendinizi yaratmaq üçün ən yaxşı olduğunu müəyyən edən bazar araşdırması aparmaq sizə bağlıdır. Bu gün aktual olan bir neçə marketinq növü var, onlardan bəzilərini aşağıda qeyd edirik:
İnternet marketinq: İnternet marketinqi məhsul və xidmətləri onlayn və digər rəqəmsal vasitələrlə satmaq üçün istifadə olunan strategiyalara aiddir. Bunlara müxtəlif onlayn platformalar, alətlər və məzmun çatdırma sistemləri daxil ola bilər, məsələn:
- Veb saytın məzmunu və dizaynı
- E-poçt marketinqi
- Sosial Mediya
- Blogging
- Video/podkastinq
- Onlayn reklamlar
- Sponsorluq və ödənişli promosyonlar
Axtarış motorunun optimallaşdırılması: Qısaldılmış “SEO” axtarış motorlarında pulsuz, orqanik və ya təbii axtarış nəticələrindən trafik əldə etmək prosesi olan “Axtarış Motorunun Optimizasiyası” deməkdir. Axtarış nəticələri səhifələrində veb saytınızın mövqeyini yaxşılaşdırmaq məqsədi daşıyır. Unutmayın ki, vebsayt nə qədər yüksəkdirsə, bir o qədər çox insan onu görəcək.
Sosial media marketinq: Müəssisələr Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və oxşar sosial şəbəkələrdən istifadə edərək zamanla öz auditoriyasında təəssürat yarada bilərlər.
Çap marketinqi: Çap reklamı geniş miqyasda müştərilərə çatmaq üçün fiziki çap mediasından istifadə edən marketinq formasıdır. Reklamlar qəzetlər, jurnallar, broşuralar və ya birbaşa poçt kimi müxtəlif növ nəşrlərdə çap olunur.
Axtarış motoru marketinqi(SEM): Bu marketinq növü yuxarıda təsvir edilən SEO-dan bir qədər fərqlidir. Axtarış motoru marketinqi (SEM) axtarış motoru nəticələri səhifələrində (SERPs) veb saytın görünməsini artırmaq üçün istifadə olunan rəqəmsal marketinq strategiyasıdır. Reklamçılar müəyyən məhsul və ya xidmətləri axtararkən Google və Bing kimi xidmət istifadəçilərinin daxil edə biləcəyi açar sözlər üzrə təkliflər verirlər ki, bu da reklamçıya öz reklamlarının həmin axtarış sorğularının nəticələri ilə yanaşı görünməsinə imkan verir.
Video marketinq: Bir vaxtlar sadəcə reklam çarxları olduğu halda, marketoloqlar indi əsas müştərilərini əyləndirən və öyrədən hər cür videoların yaradılmasına və dərc edilməsinə pul qoyurlar.
Marketinq və Reklam
Marketinq bir təkərdirsə, reklam da bu çarxı fırladandır biridir.
Marketinq məhsulun inkişafı, bazar araşdırması, məhsulun paylanması, satış strategiyası, ictimaiyyətlə əlaqələr və müştəri dəstəyini əhatə edir. Marketinq biznesin satış səyahətinin bütün mərhələlərində zəruridir və o, auditoriyasını müəyyən etmək, onunla ünsiyyət qurmaq, səsini artırmaq və zamanla brendə sadiqlik yaratmaq üçün çoxsaylı platformalardan, sosial media kanallarından və təşkilat daxilindəki komandalardan istifadə edə bilər.
Digər tərəfdən, reklam marketinqin yalnız bir komponentidir. Bu, yuxarıda qeyd olunan daha bütöv məqsədlərin bir hissəsi kimi məhsul və ya xidmət haqqında məlumatlılığı yaymaq üçün adətən ödənilən strateji səydir. Sadə dillə desək, bu, marketoloqların məhsul satmaq üçün istifadə etdiyi yeganə üsul deyil.
Budur bir nümunə (oxumağa davam edin, sonunda viktorina var):
Tutaq ki, bir iş yeni məhsul təqdim edir və həmin məhsulu öz müştəri bazasına tanıtdıran bir kampaniya yaratmaq istəyir. Bu şirkətin seçdiyi kanallar Facebook, Instagram, Google və şirkətin veb saytıdır. O, hər rüb müxtəlif kampaniyalarını dəstəkləmək və bu kampaniyalar vasitəsilə potensial müştərilər yaratmaq üçün bütün bu boşluqlardan istifadə edir.
Yeni məhsulun təqdimatını yayımlamaq üçün o, veb saytında yüklənə bilən məhsul bələdçisini dərc edir, Instagram-da yeni məhsulunu nümayiş etdirən bir video yerləşdirir və Google-da bir sıra sponsorlu axtarış nəticələrinə sərmayə qoyur və trafiki öz veb-saytındakı yeni məhsul səhifəsinə yönəldir.
İndi, yuxarıdakı qərarlardan hansı marketinq, hansı reklam idi?
Əgər nəticəyə gələrsək, marketinqin tərifi bazar araşdırması və reklam da daxil olmaqla, məhsul və ya xidmətlərin təşviqi və satışı üzrə fəaliyyət və ya biznesdir. Bu gün marketinq biznesin əsas aspektlərindən biridir.İnsanlar çox vaxt marketinqin nə olduğunu dəqiq bilmirlər və soruşduqda bunu satış və ya reklam kimi təyin edirlər. Bu cavablar səhv olmasa da, marketinqin yalnız bir hissəsidir. Marketinqdə məhsulun paylanması, təşviqi, açılış səhifələri və sosial media məzmunu kimi materialların dizaynı və yaradılması, müştəri təcrübəsinin təkmilləşdirilməsi, bazar araşdırması, bazar seqmentlərinin yaradılması və s. kimi bir çox başqa aspektlər var.