Azure Business Centre

Biznes plan hazirlanmasi və biznes plan nümunələri

biznes plan hazirlanmasi

Biznes plan , layihənizin  bir neçə il üçün hesablamalar və perspektivlərinin  ətraflı təsviridir. Biznes plan adətən potensial investorlara və ya kredit üçün gedəcəyiniz banklara , tərəfdaşlara, vasitəçilərə , komandanız ən başlıcası layihənin yaradıcısı olaraq sizə lazımdır. 

Biznes planı hazırlanarkən adətən 3 – 5 illik hazırlanır. Amma iqtisadi vəziyyəti nəzərə alaraq 1 illik də hazırlaya bilərsiniz.

Biznes planının əsas vəzifəsi, potensial investorları , sərmayə qoyulan pul və səyləri ödəyəcək investisiya baxımından maraqlı bir layihə olduğuna inandırmaqdır.

Tipik bir oflayn biznes və ya bir franchise işi açmaq niyyətindəsinizsə (məsələn, bir qəhvə mağazası), siz KOBİA ( Kiçik və orta biznesin inkişafı agentliyinə ) müraciət edə bilərsiniz. Bu zaman sizə biznes plan lazım olacaqdır.

Biznes  planına bir məhsul və ya xidmətin təsviri, bazar təhlili, istehsal planı, şirkətinizin təşkilati quruluşu, məhsulların tanıdılması üçün marketinq strategiyası və bütün əsas hesablamaları özündə əks etdirən maliyyə planı daxildir. Bir iş planı suallara cavab verməlidir: bir layihəni başlatmaq üçün nə qədər pul lazımdır və neçə müddətə bu pul geri qayıdacaq ? 

1. Xülasə
Xülasə , bütün sənədin xülasəsidir – ətraflı hesablamalar əsasında çıxaracağınız nəticələrdir. Xülasəni  oxuduqdan sonra investorlar biznes  planınızı daha ətraflı öyrənmək və ya buna vaxt ayırmamaq qərarına gəlirlər.

Bu bölmədə layihənin qısa təsviri və rəqabət üstünlükləri, potensial müştərilər və tərəfdaşlar haqqında məlumatlar daxildir. Məhsul və ya xidmətinizi necə satacağınızı və bunu necə reklam edəcəyinizi biznes planda göstərin. Hansı başlanğıc kapitalına ehtiyacınız olduğunu və haradan almağı planlaşdırdığınızı göstərin. Layihənin inkişafının əsas mərhələlərini təsvir edin və geri ödəmə müddətini və proqnozlaşdırılan gəlirliliyi təmin edin.

Hər hansı bir  şəhərdə çatdırılması olan bir onlayn şokolad mağazasının nümunəsini istifadə edərək  biznes plan nümunəsi tərtib etməyi nəzərdən keçirək. Başqalarından  fərqli olaraq, bu mağazada müştəri özü orijinal doldurulma, dizayn və qablaşdırmanı seçə biləcək. Bunun üçün saytın xüsusi konstruktoru olacaq.

2. Məhsulun Təsviri
Bu bölmədə təklif etdiyiniz xidməti və ya məhsulu ətraflı təsvir etməli və potensialını təhlil etməlisiniz.

Məhsulunuzu bənzərləri ilə müqayisə edə və məhsulunuzu yaxşılaşdırmaq üçün təkliflər verə bilərsiniz.

Məhsul təsviri nümunəsi : 
Biznes növü : Özünüz onlayn konstruktorla yığa biləcəyiniz  orijinal şokolad məhsullarının onlayn mağazası
Məhsul / xidmət :  Alıcının özü seçə biləcəyi qeyri -adi qatqılar, bənzərsiz dizayn və qeyri -adi dizaynlı rəngli şokolad. Şəhərdə birbaşa analoqu yoxdur
Biznes modeli : Məhsulun evdə hazırlanması və təbliği, əvvəlcə özümüz tərəfindən, sonra özəl bir fabrikin köməyi ilə, müstəqil podratçıların iştirakı ilə satış və çatdırılma.
Aktuallıq : Onlayn ticarət artır və qənnadı məmulatlarına maraq azalmır. Yeni interaktiv format tamaşaçıları cəlb edə bilər
İnkişaf variantları  : Çeşidin= genişləndirilməsi , oflayn  şokolad mağazası açılması  və uzun müddətdə isə franchise satılması

3. Bazar təhlili
Artıq hazırlanmış biznes  strategiyasından, bazar analizini iş planına köçürün. Rəqiblərin təkliflərini daha ətraflı nəzərdən keçirmək lazımdır.

Bir onlayn şokolad mağazası olaraq , rəqiblərin  yalnız onlayn konfet mağazaları deyil, həm də sifariş vermək üçün şirniyyat hazırlayan şirniyyat, hədiyyə mağazaları, supermarketlərdə yerləri olacaq. 

Supermarketlər. Şəhərimizdə geniş şokoladlı onlarla  böyük supermarketlər var. Şokolad satışının 55% -ni onlar təşkil edir.

Şirniyyat mağazaları. Şəhərdə 50 şirniyyat satış nöqtəsi var. 10 -u yalnız şokolad satır və onlardan yalnız birinin veb saytı var. Onlardan biri 25% bazar payına sahibdir.

Orijinal hədiyyələr üçün mağazalar. 30 onlayn hədiyyə mağazası.  Satış baxımından 10%

İnstagram satıcıları. Təxminən 30 gəlirli instagram satıcısı. Satış baxımından 10%.

Təhlilə əsaslanaraq bir nəticə çıxarın: hansı bazar payına müraciət edə bilərsiniz.

Məsələn, hesab edirsiniz ki, fəaliyyət göstərdiyiniz ilk üç ildə onlayn şokolad mağazanız şəhərin onlayn şokolad satışının 35% -ni təşkil edəcək.

4. Potensial alıcıların xüsusiyyətləri
Kimi hədəf aldığınızı, məhsul və ya xidmətinizi kimə təqdim edəcəyinizi ətraflı təsvir edin. Cavab: “Hamı” səhv edir. Bu, sərçələrə top atmaq kimidir. Bir biznes  strategiyası hazırlayarkən hədəf auditoriyanızı təyin etməlisiniz.

Tutaq ki, orijinal şokolad onlayn mağazası üçün xüsusi fərqli şeylər alan alıcıları seçmisiniz. Qeyri -adi şeyləri sevirlər və öz zövqlərinə və dizaynlarına görə şokolad hazırlamaq fürsətini qiymətləndirməlidirlər. Bu istifadəçilərin payını onlayn olaraq şirniyyat alanların ümumi sayının 20% -i qədər qiymətləndirdiniz. Bu, satışa çıxarıldıqdan bir il sonra ayda 2500 şokolad çubuğunun satılmasını təmin etməlidir.

5) İstehsal planı və maya dəyərinin hesablanması

Qiyməti hesablamaq üçün təxmin etməlisiniz:

bir təchizatçıdan xammal və qablaşdırma istehsalı və ya satın alınması üçün birbaşa xərclər;
işçilərin mal vahidi üzrə əmək haqqı;
dolayı xərclər: bina və avadanlıqların kirayəsi, kommunal xidmətlər;
reklam və tanıtım xərcləri;
kreditə və ya kreditə xidmət göstərmək üçün maliyyə xərcləri.


Əvvəlcə şokoladı özünüz hazırlamağı planlaşdırırsınız. Birplitka şokolad yaratmaq üçün məhsulların dəyərini hesablamalısınız: kakao, süd, şəkər və digər maddələr. İstehsal edəcəyiniz yeri kirayəyə götürməyiniz lazım ola bilər: kirayə qiymətini bir ayda satmağı planlaşdırdığınız plitka sayına bölün. Bir soyuducuya ehtiyacınız varsa, onun ömrünü təxmin edin və bir ay üçün, sonra da bir plitka üçün yenidən hesablayın.

İstehsal planına nümunə.Rəqəmlər nümunə xarakterlidir.

 

NömrəsiAdıQiymətiSayıYekun qiymətÜmumi dəyərə əlavə
1Soyuducu1000210002000AZN/10il/12ay/500 plitka aya/ = 0.03 qəpik
2Süd50l5050/500= 0.1 qəpik
3İşıq0,1150 kvts5.505.50/500= 0.01

4

 

Qaz    

 

Yekun25   

 

Beləlik sizin bir plitkanın qiyməti 25 qəpikdir. Ondan aşağı siz satsaz ziyana işləmiş olacaqsınız.

 

6)Təqdimat planı
Tanıtımın məqsədi məhsulu bazara uğurla çıxarmaq və istehlakçı payınızı ələ keçirməkdir.

Təqdimat planı aşağıdakı  suallara cavab verir:

Alıcıya nə təklif etmək olar?
Bura yalnız məhsulun özünün qiyməti deyil, həm də pulsuz çatdırılma, endirimlər və xüsusi təkliflər kimi əlavə xidmətlər daxildir.

Hansı satış kanallarından istifadə etməlisiniz?
Bunlar yalnız alıcılarla birbaşa əlaqələr deyil, həm də tərəfdaş kanalları ola bilər.

Satışları necə stimullaşdırmaq olar?
Bonus proqramlarına, daimi müştərilərə endirimlərə, müştəri kartlarına daxil ola bilərsiniz.

Hansı reklam dəstəyini seçməlisiniz?
Birbaşa reklamdan istifadə edə, ortaq tədbirlərdə iştirak edə, məşhur onlayn vebsaytlar  üçün məqalələr hazırlaya, sosial şəbəkələrdə yarışmaların sponsoru ola bilərsiniz və s.

Hazır bir şokolad çubuğuna bir qiymət təyin etməyə qərar verdiyinizi düşünün – 1.50 manat və xüsusi hazırlanmış bir plitka üçün isə 2 manat. İki plitka alarkən üçüncüsü hədiyyə olaraq gedəcək. Gələcəkdə satışları stimullaşdırmaq üçün müştərilərə bonus kartı təklif edə bilərsiniz.

İnternetdə satış etdiyiniz üçün əsas reklam dəstəyi onlayn olacaq. Ancaq şirkətiniz də seminarlarda, promosyonlarda və barter ortaqlıqlarında iştirak etməyi planlaşdırır.

Bir təşviq xərc planına nümunə

Əlaqə vasitəsiMiqdarı Xərclər
İnstagram bloggerlərində reklam 4400
Google reklamlari1 ay200
İnstagramda reklam1 ay 300
Cəmi  900AZN

 

7) Təşkilat planı
Burada şirkətin quruluşunu təsvir edirsiniz.

Təşkilat və ya hüquqi formaMMC və ya fərdi sahibkar
Şirkətin strukturuPlanlaşdırılan bölmələr
İdarəetmə strukturuTam adı, yaşı, təhsili, iş təcrübəsi
İşçi heyətiİşçilərin sayı, vəzifələri və maaşları

 

Hansı bölmələrin daxil olacağını, kimin kimə hesabat verdiyini göstərin və eyni zamanda ştat cədvəli tərtib edin: əmək haqqı göstərilməklə lazımi mütəxəssislərin siyahısı. Vəzifələrinin əhatə dairəsini və şöbələr arasında qarşılıqlı əlaqə qaydasını müəyyən etmək vacibdir.

Bir onlayn şokolad mağazası üçün hər şey daha asandır: işçilərinizi uzaqdan işləmək üçün işə götürürsünüz. Əsas əmək mənbələriniz veb sayt tərtibçisi, kopirayter, sifariş qəbul etmək üçün telefonda işləyən operatorlar, kuryerlər, birdəfəlik iş üçün mühasibdir. İlk aylarda satışlar aşağı olsa da, öz şokoladınızı hazırlaya, sifarişləri qəbul edib çatdıra və qənaət edə bilərsiniz.

Məhsul istehsalı üçün tərəfdaş cəlb etməyi və ya yenidən satmaq üçün hazır bir məhsul almağı planlaşdırırsanız, məsələn, kartpostalları şokoladla birlikdə satacaqsınız və onları təşkilat planına daxil edin. Əməkdaşlıq şərtlərini təsvir edin.

8)   maliyyə planı
Marketinq, istehsal və təşkilati planları nəzərə alaraq bütün maliyyə mənbələrini və gəlir mənbələrini, habelə bütün xərcləri – birdəfəlik, müntəzəm və təkrarlanan – təsvir etməlisiniz.

Biznesinizi inkişaf etdirmək üçün nə qədər pul istifadə edəcəyinizi əvvəlcədən düşünün. Nə qədər öz vəsaitinizi yatırmağa hazırsınız? Əlavə pulu kimdən götürmək olar? Məsələn, banklardan və ya mikromaliyyə təşkilatlarından yoxsa şirkətdən pay alacaq və ortağınız olacaq investorlara müraciət edə bilərsiniz. Kiçik müəssisələrə dövlət dəstəyi  ( KOBİA ) və kraudfandinq imkanlarını da unutmayın.

Tutaq ki, layihəyə 10000AZN öz vəsaitinizi yatırmağa hazırsınız və eyni məbləği investorlardan da ala bildiniz. Ümumilikdə bu 20000AZN edir. İlk ayda gözlənilən gəliri də qiymətləndirməyə dəyər. Məsələn, hər biri 2 manatdan  1000 şokolad satmağı planlaşdırırsınız. Ümumilikdə, ilk aydakı gözlənilən gəliriniz 2000 AZN təşkil edir.

Kiçik bir onlayn mağaza üçün, məsələn, fərdi sahibkarlar üçün sadələşdirilmiş vergi sistemini seçə bilərsiniz. Bu sistemə əsasən, fərdi sahibkarlardan yalnız 5%, bəzi bölgələrdə daha az gəlir vergisi ödəyirsiniz. 

Maliyyə planını nəzərə alaraq, layihəyə başlamaq üçün nə qədər pul lazım olduğunu, özünü təmin etmə səviyyəsinə çatdığını və qoyulan bütün vəsaitləri nə vaxt qaytara biləcəyini hesablaya bilərsiniz.

Nəticə: mağaza dördüncü aydan  ziyansız işləyəcək. İlin sonuna qədər layihə sərmayəni tam şəkildə geri alacaq. Biznes  fikri həyata keçirilməyə layiqdir.

Hesablamalarınıza şübhə edirsinizsə, bir biznes planı hazirlanmasi  üçün bir mütəxəssis cəlb etmək daha yaxşıdır. Bir az pul tələb edir, amma xərclər səhv edildiyindən qat -qat aşağı olacaq.